星期五, 4月 01, 2005

灣仔黃婆

灣仔黃婆 ※ ※ ※ 係五、六十年代,我係北角果間好出名,叫「麗池」0既夜總會度做舞小姐,果陣時,由於我人靚舞又跳得好,所以好受D客人歡迎。有一日,有一個好英俊又好有 錢0既新加坡華僑0黎捧我場,我地一見鍾情,可惜個男人係新加坡已經有老婆,但個男人話好鍾意我,仲應承我話番去之後會跟佢老婆離婚,之後就會番0黎娶 我!係佢臨走果晚,我地兩個依依不捨,個男人仲送左一條珠鏈一條黃色裙一對黃色高跟鞋俾我當訂情信物!果晚我成身金光閃閃,跟果個男人跳「最後」一隻舞 ——因為果個男人走左之後就一直都冇再番過0黎!點解唔過去新加坡搵果個男人?果陣時搭飛機唔係好似依家咁容易!後來「麗池」執左,我就去左灣仔D細廳 做,但歲月不留人,老啦,無人再肯請我,最後淪為做乞兒,但我一直堅持著住果條黃色裙,因為就算果個男人見番我認唔到我,但至少都會認得條裙!所以——果 條裙一著著左三十幾年,從未除落0黎洗過——點解我會由灣仔搬左去中環呢度?因為呢度近機鐵香港站,D生意人或者旅客如果0黎香港0黎中環,一定會0黎坐 天星小輪,一定會經過呢條天橋,所以,唉!天若有情天亦老——

沒有留言: